Ne maradjon le a tehetségekről – foglalja le standját a HVG Állásbörzére
November 6-án újra kinyitja kapuit a HVG Állásbörze. Immáron 35. alkalommal, ezúttal új helyszínen, a budapesti MOM Sportközpontban.
Érdemes időben elkezdeni az új munkatársak keresését, a tehetségek gyorsan elkelnek. Még lehet standot foglalni az ország legnagyobb hibrid (személyes és online) állásbörzéjére. Ezért éri meg.
2024. november 6–8. között újra itt a HVG Állásbörze a már megszokott hibrid formában: a személyes állásbörzére november 6–7. között kerül sor, az online egy nappal tovább, november 8-ig tart. Az ország legnagyobb élő karrierfórumára személyesen közel 7000, az ezzel párhuzamosan futó online börzére pedig több tízezer álláskeresőt és váltásra kész szakembert várnak.
A 35. HVG Állásbörzére új helyszínen, a budai MOM Sportközpontban kerül sor. Munkaadóként több okból is érdemes standdal jelen lenni:
- A kiállító cégek ígéretes és tehetséges jelöltekkel találkozhatnak, akiket akár a helyszínen előszűrhetnek, azaz már ott elindulhat a párbeszéd, a kiválasztás.
- Építeni lehet a munkaadói márkát az X, Y és Z generációs álláskeresők körében, ami későbbi kampányokban is előnyös lehet
- Személyesen vagy webelőadásokon mutathatják be a cégek, mit kínálnak az új munkatársaknak.
- A kiállítók felmérhetik az egyetemisták és a pályájuk elején járó fiatal munkavállalók preferenciáit, igényeit. Például miről érdeklődnek a standnál, mi a fontos számukra a munkahelyen, melyek a hívószavak a munkahelyválasztásban.
- A standoknál különféle aktivitásokkal, kvízekkel növelhető a cég iránti elköteleződés.
A kilátogató jelöltek vágynak a személyes találkozásra, a cégekkel való kapcsolatfelvételre, személyes benyomást akarnak szerezni a kiállítókról, megjelenésükről, ajánlataikról, termékeikről, az általuk vallott értékekről.
A legtöbb álláskereső gazdasági, pénzügyi, kereskedelmi, műszaki, informatikai, területen végzett, vagy ebben a tanévben diplomázik, és idegen nyelvet/nyelveket beszél. Ők a helyszínen több órát töltenek a standoknál, előadásokon, a cégek által szervezett programokon. Nyitottak, kíváncsiak, eljutnak hozzájuk a kiállítói marketingüzenetek.
A standos megjelenés mellett növeli a cég ismertségét, ha a munkaadó a helyszínen tematikus színpadon mutatja be jó gyakorlatát, például szakmai fejlesztés, vállalaton belüli karrierépítés, munka–magánélet egyensúly témákban.
Bővülés vagy gyakornokkeresés esetén érdemes minél előbb elkezdeni a toborzást, ehhez egy állásbörze ideális fórumot kínál.
És persze azt is érdemes megjegyezni, hogy egy állásbörze élmény és fontos tapasztalat is a toborzóknak, HR-eseknek, szakterületi vezetőknek egyaránt. Egy helyen érzik a munkaerőpiac lüktetését, és ennek aktív részesei lehetnek.
A személyes állásbörze mellett három napon át – november 6–8. között – fut az Online HVG Állásbörze. Itt azok az álláskeresők érhetők el, akik vidéken vagy külföldön élnek, home office-ban dolgoznak. Illetve olyan budapestiek, akiknek nincs idejük a helyszínre ellátogatni. Közös bennük, hogy nyitottak a váltásra, fel akarják mérni a lehetőségeiket: chaten kérdeznek, webelőadásokat hallgatnak, böngésznek az ajánlatok között és pályáznak.
Akik biztosan ott lesznek
Már számos ismert vállalat foglalt standot. Kiállítóként jelen lesz a pénzügyből az OTP, a kiskereskedelemből a dm, az Aldi, az ipari cégek közül a Bosch, a Siemens, az üzleti szolgáltató központokból a Tata Consultancy Services, az állami-önkormányzati hátterű munkaadóktól a BKV, a NAV.