Call centeres állás: az ott szerzett tapasztalat más szakmákban is jól jöhet
Sok történetet hallani arról, hogy aki call centerben kezdte pályafutását, ma már felsővezetői pozícióban dolgozik.
2018 augusztus 30.
Sok történetet hallani arról, hogy aki call centerben kezdte pályafutását, ma már felsővezetői pozícióban dolgozik.
Igazi kálváriát élt meg a T-Mobile egyik ügyfélszolgálatosa a terhessége alatt.
Meddig javítható költséghatékonyan az ügyfélélmény? Egyáltalán mit lát az ügyfél a vállalatok erőfeszítéseiből? Egyedül nem megy?!
Felmérések alapján egy „átlagos ügyfélszolgálatos” 35 év alatti, nő, általában középfokú végzettséggel rendelkezik, legalább egy idegen nyelven...
A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi...