Ezért keres rád a leendő munkáltatód a közösségi médiában
Jól gondold meg, milyen nyomokat hagysz magad után!
Jól gondold meg, milyen nyomokat hagysz magad után!
A felsorolásod alapján egészen mást feltételezhet a HR-es, mint amire te gondolsz, és teljes kudarc lehet a vége.
A közösségi média világszerte olyanná vált, mint Magyarországon a foci meg a politika: mindenki ért hozzá. Pedig dehogy.
Óriási a kísértés, hogy az ember viccesen vagy dühösen kommenteljen valamit és izgalmas képeket osszon meg az interneten.
Ha teljesen rátelepszik az életedre a közösségi média, tenned kell ellene, mert szakmailag és emberileg is tönkremehetsz.
A személyes márka kifejezéssel sokszor találkozhatunk blogokban és cikkekben, amikor álláskeresésre készülünk, de nem igazán tudjuk, pontosan mit...
Az önéletrajzírás már-már külön művészeti ággá nőtte ki magát, mostanában azonban egyre több jel mutat arra, hogy jól meglennénk nélküle.
Mindenki tudja, hogy az etxrém bulifotók posztolása visszaüthet, de nem csak erre kell vigyázni.
A papír alapú dokumentumok minden téren kimennek a divatból, és nem kivétel ez alól az önéletrajz sem.
Minél jobb állást szeretnél találni, annál fontosabb, hogy jelen légy a közösségi médiában, erős saját márkával, sok és tartalmas bejegyzéssel...
A cégek karrieroldalait böngésző álláskeresők nemcsak a munkavállalók beszámolóira kíváncsiak, hanem arra is, mit válaszol ezekre a munkáltató.
Amerikában négy toborzóból három arra panaszkodik, hogy csak nagyon nehezen talál alkalmas jelölteket a nyitott pozíciókba.