Az év leginspirálóbb HR eseménye (x)

szerző: Jobline
2014 március 25. Szóljon hozzá

Nemzetközi és hazai színtéren is a HR szakma központi kérdése az üzleti alapú működés, valamint partneri részvétel kialakítása az üzleti értékteremtésben, és a versenyképesség növelésben. Az OD Partner Kft. 2013. évben országos szintű, a magyar gazdaság számos jelentős szereplőjét bevonó kutatást folytatott a HR Business Partner területet érintő legfontosabb kérdésekről.

A kutatás eredményeinek bemutatása mentén a szakmát leginkább foglalkoztató kérdések megvitatására hoztuk létre a HR – Business Partner Fórum 2014 rendezvényt.
Az esemény 140 HR szakember részvételével került megrendezésre. Az előadások és szekció munkák keretében a hazai HR szakmát foglalkoztató aktuális kérdésekre kerestük a választ a kutatás eredményeire és a meghívott HR vezetők tapasztalataira alapozva:

  • Milyen utakon fejlődik a HR szervezet és működés? Példákat hallhattunk a fokozatos építkezés-evolúciós, és a koncepcionális változás - revolúciós utat bejáró cégek HR vezetőitől.
  • Honnan jönnek és milyen fejlesztés révén válhatnak sikeressé a HR Business Partnerek? Az üzleti területről érkezők, vagy a HR szakmai múlttal rendelkezők sikeresebbek-e?
  • Mit tud ígérni az üzleti értékteremtés érdekében a HR? Szakmai hitek, választások és értékajánlat az egyes HR BP működési modellek mögött.
  • Az új technológiák és üzleti modellek milyen fejlesztési igényt és egyben lehetőségeket is generálnak a HR szakma számára?
  • A HR területen dolgozók miként válhatnak az üzleti vezetők partnerévé, milyen együttműködési csapdákat érdemes kikerülni?
  • Miként teremthetők meg a modell működéséhez szükséges alapfeltételek: önkiszolgálás, eHR megoldások, szolgáltató központok, lean folyamatok?
  • Miként valósítható meg a támogató együttműködés a 3 lábú - Center of Excellence, Shared Service Center és HR Business Partnerek - HR szervezetben? Ulrich modell alapú HR szervezeti működés bevezetésnek tapasztalatai.

 

Forrás: HRBP


A nap talán legfontosabb tapasztalata az, hogy többféle egyaránt sikeres, ám nagyon eltérő célkitűzésekre és szervezeti modellekre építő koncepció mentén is kialakítható a HR üzleti partnersége. Mindegyik HR szervezetnek feladata, hogy az adott iparági dinamikához, valamint szervezeti stratégiához és kultúrához igazodva tudatosan alakítsa ki a saját HR értékajánlatát és azt működési modellt, amely képessé teszi annak realizálására.

A kutatásban résztvett cégek: BAT, Borsodi Sörgyár, CIB Bank, Citibank, Coca-Cola, Danone, Deloitte, DHL, Douwe Egberts, Egis, Electrolux, ELMÜ, E.On, Ernst&Young, Erste Bank, GE Capital, Budapest Bank, GE Lighting, GSK Bio, ING Bank, Invitel, K&H Bank, KPMG, Magyar Telekom, Metro, MKB, MOL, Morgan Stanley, Nokia, Philip Morris, Raiffeisen Bank, Richter, Sanofi, Sanoma, Siemens, Sykes, Syngenta, Telenor, Tetra Pak, T-Systems, Unicredit Bank, UPC, Visteon, Vodafone, Xerox.

Bővebb infromáció a honlapon.

Forrás: Jobline


hr  •  HR vezető  •  coach  •  konferencia  •  Business Partner Fórum  •  OD partner
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen
Hozzászólások (0)