Munkáltatói márka világszínvonalon: Magyarországon rendezik a World Employer Branding Dayt!
2017. április 27-28-án Budapesten rendezik meg a munkáltatói márkaépítés legjelentősebb nemzetközi eseményét, a World Employer Branding Dayt. Igazi sztárelőadókban garantáltan nem lesz hiány, többek között előadnak a Facebook, Virgin Media, Swarovski, LinkedIn és a Tommy Hilfiger nemzetközi employer branding vezetői.
Az eseményt a Brandfizz Employer Branding hozta el hazánkba, Platina Partnere a HVG HR Center.
A világ legjobb munkáltatói márkaépítés specialistái gyűlnek össze idén áprilisban Budapesten: a szakmai találkozó szerves részét képezi a legjobbaknak járó elismerések kiosztása. A nemzetközi szakmai találkozó a munkáltatói márkaépítés világszerte ismert ausztrál szakemberének, Brett Minchingtonnak nevéhez köthető, aki a magyarországi Brandfizz Employer Branding csapatával partnerségben hozza el Budapestre népszerű rendezvényét.

Minchington szavaival: „Az employer branding fejlődésének korai szakaszában járó országok között sehol a világon nem tapasztaltam akkora figyelmet a munkáltatói márka iránt, mint Magyarországon. Világszerte egyre több munkáltatói márkaépítés-specialistát alkalmaznak és a World Employer Branding Day díjainak segítségével reflektorfénybe kerülhetnek a szakma kiválóságai. A munkáltatói márka ugyanis nem egy HR funkció, hanem üzleti funkció! Az employer brand vezetők szerepe mára már kulcsfontosságúvá vált abban, hogy versenyelőnyt építsen a cégek számára a legritkább erőforrás, a TEHETSÉG megtalálásában.”
Díjazzák a világ legjobb szakembereit
A többek között networkingből és értékelő beszédekből álló eseményen az is kiderül, ki viheti haza az Employer Brand Leader of the Year megtisztelő címét. Global Leader és Emerging Leader alkategóriákban is kiosztják a díjat, mely így a három év alatti, és az azt meghaladó szakmai tapasztalatot különválasztva jelöli ki a leginspirálóbb szereplőket. A Global Leader trófeához 1000 Eurós, az Emerging Leaderéhez pedig 500 Eurós pénzdíj jár, utóbbi pedig egy 1000 Euró értékű munkáltatói márkaépítés ösztöndíjjal is kiegészül. Új kategóriára, a Golden Clip Awardra szintén a világ minden tájáról érkeznek nevezések egészen március 27-ig. Az egészen friss – 2016 óta létező –, 2017-ben globálissá bővülő díjat szakmai zsűri ítéli oda az alábbi 3 szempont alapján: kreatív megvalósítás, megoszthatóság és összhang a cég munkáltatói márkaképével.

Magyarok az előadók között
Számos nemzetközi nagyágyú érkezik hazánkba a rendezvény kapcsán, előad többek között a Caoimhe Shepherd, a Facebook EMEA Employer Brand Managere, valamint Neil Chivers, a Virgin Media Employer Brand & Marketing Managere. De képviseltetik magukat olyan vonzó márkák, mint a Tommy Hilfiger, LinkedIn, Microsoft, Ferrero és a Swarovski.
Magyarországot a Brandfizz Employer Branding két alapítója, Brett Minchington hazai partnerei, Horváth Ádám és Zvezdovics Anita képviselik, akik a munkáltatói márka mérhető eredményeiről adnak elő. Megnyitó köszöntőt hallhatnak a résztvevők Blaski Judittól, a HVG HR Center igazgatójától.
További információk és jelentkezés a rendezvény weboldalán, amihez 100 euró kuponkedvezmény igényelhető.
Kövess minket a Facebookon!
Regisztrálj a Jobline-on, hogy megtaláld álmaid állását és első kézből értesülhess a legújabb munkaerőpiaci trendekről!