Ismered a célcsoportod? Találd meg velük a közös nevezőt!

szerző: Jobline
2018 augusztus 29.

A jó szakembereket számtalan impulzus éri, mielőtt kiválasztják a nekik tetsző állást. Ahhoz, hogy megadd nekik a végső ingert a döntés meghozatalához, elengedhetetlen a több platformon történő, változatos kommunikáció.

Ragadd meg az álláskereső figyelmét!

Az aktív álláskereső naponta számos hasonló álláshirdetéssel találkozik, és ahogy egyre több inger éri, egyre kevésbé tud különbséget tenni az ajánlatok között. Ma már alapvető elvárás az online jelenlét, a megnyerő social média felületek működtetése, de éppen ennek hatására az információs zaj olyan mértéket öltött, hogy ismét felértékelődött a személyes jelenlét, a közvetlen kommunikáció szerepe. A HVG Állásbörze keretein belül megismerheted az igényeket, ezáltal összefésülheted a lehetőségeket az elvárásokkal.


Tartsd fenn az érdeklődését!

Teremts lehetőséget az álláskeresőnek arra, hogy feltehesse kérdéseit, és ő is bemutathassa magát! Így mire eljut az interjúig, lesz egy személyes benyomása arról, milyen a vállalati kultúra, vagy be tudna-e illeszkedni az adott közösségbe. Ezáltal az igényeidnek leginkább megfelelő jelöltekkel rázhatsz kezet az állásinterjún, jelentősen lerövidítve a kiválasztási folyamatot.

Építsd személyes márkád!

A HVG Állásbörzén több mint 8000 álláskeresővel találkozhatsz, és tehetsz rájuk jó benyomást egyéni megjelenéssel, vagy akár aktivitással. Legyen szó hallgatókról, pályakezdőkről, vagy a váltást még csak tervezgető munkavállalókról, az Állásbörze lehetőséget ad arra, hogy megszólítsd célcsoportod műszaki, informatikai, gazdasági vagy nyelvi területen.

Keltsd fel személyre szabott módon célcsoportod figyelmét a rendezvény előtt és alatt! Foglalj standot akár ma, hogy találkozhass a jövő legtudatosabb szakembereivel október 3-4-én a Papp László Budapest Sportarénában!

állásbörze  •  Jobline  •  jobline.hu
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen