Így szerezzen elkötelezett munkavállalókat!

szerző: Jobline
2018 augusztus 22.

A munkaerőpiac jelenlegi helyzete miatt a korábbiaknál égetőbb szükség van a megfelelő toborzási módszerek és platformok kiválasztására. Még a legnagyobb cégek is munkaerőhiánnyal küzdenek, ezért már egyre inkább a vállalatnak kell eladnia magát, nem pedig a munkavállalónak. Ez az újszerű helyzet pedig megteremti az igényt egy jó employer branding (munkáltatói márka) stratégia kialakítására.

A célközönség elérése releváns tartalommal

Gondoljon bele, hányszor görgetik végig a lehetséges jelöltek a közösségi média hírfolyamait! Az információs zajban csak az egyedi, számukra releváns értéket képviselő tartalmak érik el a céljukat. Olyan üzenetet közvetítsen, ami érdekli a célközönséget, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy megismerje őket! Például a pályakezdő munkavállalót feltehetően nem az érdekli leginkább, hogy fiókunk van az országban, hanem hogy milyen fejlődési lehetőségeket kínálunk, mit tudunk nyújtani számára.

A személyes jelenlét ereje

A jelöltek megismerése és a velük való kommunikáció legegyszerűbb és leggyorsabb módja vitathatatlanul az online felületek használata, azonban a hatékonysághoz elengedhetetlen több platform integrálása. Az információs zajnak köszönhetően még inkább felértékelődött a személyes kontaktus szerepe. Az online felületeket versenytársai is használják, azonban a személyes találkozás, a kézfogás és a kötetlen beszélgetések igazán figyelemfelkeltőek lehetnek.

A lényeg belülről kezdődik

Ne egy kitalált képet mutasson a potenciális új kollégák felé. Koncentráljon a belső folyamatok fejlesztésére, hiszen a munkáltatói márkaépítés része az is, hogy a már meglévő dolgozók hogyan és mit kommunikálnak a cégről, ennek ugyanis döntő szerepe lehet! Az erősségek és a közösen elért eredmények kommunikálása minden platformon elengedhetetlen, azonban leghitelesebben a személyes beszélgetések során tudják ezeket közvetíteni az álláskeresők felé.

Többek között erre nyújt megoldást a HVG Állásbörze! Szerezze meg első benyomását személyesen a jelöltekről, hogy ezzel is lerövidítse a kiválasztási folyamatot! Éljen a személyes kontaktus szerepével, és kezdje meg a kiválasztást akár már a rendezvényen!

Ha szívesen részt venne ezen a nagyszabású karriereseményen impozáns környezetben, a Papp László Budapest Sportarénában, akkor ne habozzon, kérjen visszahívást a HVG Állásbörze szervezőitől, és foglalja le standját minél előbb!

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen