Egyre fontosabb, hogy a marketingesek CSR tapasztalattal is rendelkezzenek

szerző: Jobline
2013 július 24.

Egy Nagy-Britanniában készült kutatás szerint a meghirdetett marketinges állásoknál egyre inkább követelmény a CSR- és belső kommunikációs tapasztalatot - írja a marketinginfo.hu a MarketingWeek cikke alapján.

A Badenoch & Clark HR ügynökség 2013 júniusi "Professional Talent Spotlight" kiadványában, 40 000 marketing álláshirdetést szemlézett az interneten. Azt tapasztalták, hogy a megüresedett "belső kommunikáció menedzser" pozíciók száma hónap/hónap alapon 50,5 százalékkal növekedett és 27 százalékkal gyarapodott éves szinten - számolt be a marketinginfo.hu a MarketingWeek írása alapján. (Marketinges álláshirdetéseink között ide kattintva böngészhet)

A toborzócég szerint a vállalkozások egyre inkább igyekeznek a közösségre - különösen a belső online közösségek kiépítésére - hangsúlyt helyezni. Az ebben való jártasság mostanra különösen gyakori "előfeltétel" lett a marketinges jelöltek irányában.

A Badenoch & Clark kutatásából az is kiderül, hogy a marketinges állások piacán erős hangsúly került a CSR-ra. Ez főleg azért alakult ki, mert több vállalkozás hírnevére került folt az elmúlt két évben - különösen a pénzügyi szolgáltatói ágazatban, valamint a kiskereskedelem, vagy az IT szektor egyes szereplői nehezebb helyzetbe kerültek a közelmúltbeli botrányok során.

Munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!

munka  •  marketing  •  tapasztalat  •  CSR
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen