Toborzásba kezd a Ford
3000, elsősorban műszaki területen járatos dolgozót venne fel idén a Ford - nyolcszázzal többet, mint ahogy még az év elején tervezték.
Az amerikai autógyár úgy tervezi, hogy a 3000 új alkalmazott 80 százaléka "technikai szakember" lenne, feladataik középpontjában a termékfejlesztés, a gyártás, illetve a beszerzés állna - írja a jobs.aol.com. A vállalat januári tervei alapján idén 2200 fővel nőtt volna a dolgozói állomány, de mostanra úgy alakultak a dolgok, hogy ennél nyolcszázzal több alkalmazottra van szükség. (Műszaki területen dolgozna? Álláshirdetéseinket itt nézheti meg)
A Ford egyébként egyre szívesebben használja toborzásra a különböző közösségi média felületeit, a pályakezdők ugyanis ezeken a platformokon (LinkedIn, Facebook, Twitter) a legaktívabbak, és így tudják őket a legegyszerűbben elérni, megszólítani. A kampányban is úgy fogalmaznak, hogy "egyre a rövidebb a közted és a karriered között lévő távolság", ezzel a szlogennel is igyekeznek "friss és innovatív" vállalat képét tükrözni.