Miért jó, ha ért a közösségi médiához?

szerző: Jobline
2013 július 30.

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

A Flordiai Egyetemen már lehetőség van részt venni olyan kurzuson, amin a Twittert és a Facebookot tanulják a hallgatók, de a tananyag kitér a Tumblr-re, a Vimeo-ra, és a Youtube-ra is. A kurzus 18 hónapig tart, és az egyetem elmondta, fontosnak tartja, hogy a felsőoktatás is "up-to-date" legyen, tehát kövessék a körülöttünk lévő változásokat, a diákoknak tanítsanak a legújabb trendekről.

Egy felvételi tanácsadó pedig hozzátette, hogy a közösségi média a marketing leggyorsabban növekvő területe (marketinges állásajánlatainkat itt találja). Ha valaki be tud iratkozni egy ilyen kurzusra, annak az értéke egészen biztosan emelkedik a munkaerőpiacon.

Munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen