Ezt a szót inkább hagyja ki a CV-ből
A LinkedIn felmérése szerint tízből kilencen beleírják ezt az önéletrajzukba: kreatív - írja a themostwanted.blog.hu.
A LinkedIn felmérése szerint az álláskeresők által leggyakrabban használt kifejezés világszerte a “kreatív”. Ez az a szó, amely a toplistát vezeti az Egyesült Államokban, Kanadában, Németországban, Svédországban, Hollandiában, Szingapúrban, Ausztráliában és Új-Zélandon.
Nagy-Britanniában, Dél-Afrikában, Szaúd-Arábiában és az Egyesült Arab Emirátusokban, valamint Malajziában a “motiváltak” vezetik a listát. A francia és olasz álláskeresők ellenben a legtöbbször “felelősségteljesek”, ami némileg ellentmond a mediterrán temperamentummal kapcsolatos előítéleteknek.
Magyar összesítés egyelőre nem készült, ám vélhetően mifelénk is azt írja le a többség, amiről úgy gondolja, hogy a HR-esek kedvenc szava. Pedig ahhoz kell igazi kreativitás, hogy valakit meggyőzzünk saját kreativitásunkról a kreatív szó ismételgetése nélkül - teszi hozzá a themostwanted.blog.hu szerzője.
Jó az önéletrajza és munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!