Hozd be a szülőket a munkahelyre!
Sokan az idősebb generációból nem is tudják, mivel foglalkoznak a hétköznapokban a gyerekeik, és ez leginkább azokra igaz, akik tech cégeknél vannak.
Amerikában új divathullám indult be: a cégek egyfajta nyílt napot szerveznek, amire várják a dolgozóik szüleit, hogy ők is bepillantást nyerhessenek abba, mivel is foglalkoznak a fiatalok a munkahelyeiken. A LinkedIn most fogja megtartani az első "Hozd be a szüleidet nap"-ot, de az ötlet nem új, a Google már lassan hagyományként tartja meg ezt - írja a Business Insider.
A keresőóriás májusban tartotta a második ilyen rendezvényét, és a LinkedIn úgy döntött, mozgalmat indít azért, hogy az idősebb generáció ismerje meg a fiatalok munkanapjait. A kezdeményezéshez már olyan vállalatok csatlakoztak, mint például a Logitech, a Deutsche Bank, a Mindjet, a Regus, vagy a Trulia is.
A LinkedIn az első "Hozd be a szüleidet nap"-ot november 7-én tartja meg 14 országban, köztük az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Ausztráliában és Hong Kongban is. Danielle Restivo, a cég szóvivője úgy fogalmazott, ezen a nyílt napon különböző bemutatókat, előadásokat tartanak majd, bejárják az épületeket, illetve lehetőség lesz kérdéseket is feltenni.
Restivo elmondta, hogy az ötlet onnan jött, hogy az anyja és a nagymamája nem tudta, nem is értette, mit tesz a megélhetéséért. Ezután a LinkedIn egy globális felmérést végzett 16 ezer fő között, amiből kiderült, hogy a szülők harmada nem tudja, mivel is foglalkozik a gyereke.
A LinkedIn azt várja a kezdeményezéstől, hogy a pályakezdők több támogatást kapnak majd a családjuktól egy-egy új pozíció megpályázásánál. A cég azt is reméli, hogy sok más vállalat kedvet kap a "Hozd be a szüleidet" kezdeményezéshez, ehhez a honlapjukon adnak segítséget az érdeklődőknek.