Így toboroz gyakornokokat a Telekom

szerző: Jobline
2013 április 03.

2013 szeptemberében ismét elindul a Magyar Telekom gyakornoki programja, amelyre többek között social media eszközökkel is toborozzák a jelentkezőket.

A közösségi hálón modern környezetben, laza stílusban indult el a Mérnökgenerátor játék, amellyel elsősorban mérnökhallgatókat céloznak meg. A kampányban az informatikusokat körüllengő sztereotípiákat és hiedelmeket szeretnék lerombolni.

Mérnök és mérnök között fényévnyi különbségek vannak – hirdeti a Telekom -, hiszen a technológiai érdeklődésű fiatalokra a cégen belül is sokféle területen van szükség, illetve egyre több helyen kommunikációs és szervezői készséggel is kell rendelkezniük a sikeres helytálláshoz. A Mérnökgenerátorban a játék során 4 kérdéskör mentén határozhatják meg a résztvevők, hogy mi jellemző rájuk (pl. rafkós, szaki, előkóstoló, innovátor, buherátor….), majd ez alapján rajzolódik ki profiljuk, ami javaslatot tartalmaz arra nézve, hogy milyen szakterület való nekik igazán, illetve, hogy érdemes-e jelentkezniük a gyakornoki programra

 A Mérnökgenerátor üzenete egy tekintetben egységes: a Telekomnál mindenki megtalálhatja a számítását és kibontakoztathatja tehetségét, hiszen az érdeklődésének megfelelő munkát végezhet. A játék egyébként technikailag is innovatív megoldás, a fejlesztők lehetővé tették a fiatalok számára, hogy okostelefonról is elérhető legyen az egyébként Facebook-alkalmazás.

A játék a Gyakornok leszek a Telekomnál Facebook oldalon érhető el április 2. és 10. között.

mérnök  •  gyakornok  •  Telekom
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen