Valami nincs rendben a McDonald's dolgozóinál
Mosolykampányt hirdet az amerikai McDonald's, a dolgozókra ugyanis egyre több panasz érkezik - írja az origo a WSJ értesüléseire hivatkozva.
Gorombák és bunkók a McDonald's dolgozói, legalábbis ezt állítják a vevők. Az amerikai vezetők éppen ezért mosolykampányt hirdetnek, és az egyik legfontosabb megvalósítandó célnak a barátságos ügyfélkiszolgálást nevezték meg - számolt be az origo a Wall Street Journal cikkére hivatkozva.
A lánc azt közölte, hogy a beérkezett ügyfélpanaszok közül minden ötödik arra vonatkozik, hogy finoman szólva sem voltak udvariasak az eladók. További komoly problémaként merült fel a túlságosan is lassú kiszolgálás, volt, aki úgy fogalmazott, "kaotikus" állapotok uralkodnak a gyorséttermekben.
A vezetés tehát most arról döntött, hogy még jobban összpontosítanak a vevői elégedettségre, mert fontos számukra a pozitív visszajelzés, és hogy tovább építsék a márkát.
A WSJ hozzáteszi, hogy a probléma egyik forrása a nagyon magas fluktuáció lehet, egy 2010-es felmérés szerint ugyanis Amerikában az éves alkalmazotti cserélődés körülbelül 60 százalékos volt.