Igazi sikersztori: így kapott állást a Twitteren

szerző: Jobline
2013 június 26.

Az Enterasys Networks közösségi és digitális marketing vezetőt keresett, és egy kampány keretében a Twitteren keresték leendő dolgozójukat, aki most hatszámjegyű összeget visz haza - írja a jobs.aol.com.

Ahogy arról korábban írtunk, egy bostoni cég, az Enterasys még februárban döntött úgy, kizárólag a Twitteren pályáztat meg egy-egy állást, legutóbb épp közösségi és digitális marketing vezetőt kerestek. Ezekre úgy lehetett jelentkezni, hogy a pályázó a tweet végére ezt írta: #socialCV. A cég ekkor egyébként 1000 Twitter-felhasználót szerzett meg követőként, így kampánynak is egyedülállóan sikeres volt.

Az Enterasys egészen biztos abban, hogy a Twitter hamarosan forradalmasítja a toborzást. Szerintük 140 karakterben meglepően sok minden kiderülhet egy-egy jelöltről, ezért érdemes sokkal tudatosabban kezelnie mindenkinek a saját profilját. Ők azt tanácsloják többek között, hogy kövessék azokat a vállalatokat, ahol a későbbiekben szeretnének dolgozni, esetleg érdemes megkeresni olyan vezetőket, akik szintén használják a Twittert.

Érdemes szem előtt tartani, hogy ne görcsöljön azon, hogy eladja magát, inkább legyen természetes.

Munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen