Kiderült: az intelligenciaszintünk mutatja meg leginkább, mennyire leszünk sikeresek a munkában
Igazságtalannak tűnhet, hogy az IQ határozza meg a legjobban, hogyan végezzük el a tanulmányainkat, vagy hogyan teljesítünk a munkában.
Vess véget az állandó szorongásnak, különben a karriered és az egészséged bánja..
Igazságtalannak tűnhet, hogy az IQ határozza meg a legjobban, hogyan végezzük el a tanulmányainkat, vagy hogyan teljesítünk a munkában.
Ezekre kell vigyázni, és máris sikerrel vetted az első akadályt.
Hiába van tele a naptárad teendőid sorával, ez még nem vonja magával feltétlenül azt, hogy hatékonyan bánsz az időddel.
Látszólag könnyű kérdés, nincs rá jó vagy rossz válasz, mégis előfordulhat, hogy ezen fogsz elbukni.
Hiába van tele a naptárad teendőid sorával, ez még nem vonja magával feltétlenül azt, hogy hatékonyan bánsz az időddel.
A hála gyakorlása nem könnyű, de sokat nyerhetünk azzal, ha életünk mindennapjainknak részévé tesszük.
Légy nyitott és őszinte a csapatoddal, mert akkor kevésbé valószínű, hogy tartani fognak a visszajelzéseidtől.
A National Business Furniture és a Kelton Global felmérése szerint számos olyan magatartás zavarhatja a többi kollégát az íróasztalnál elfogyasztott...
Spoiler: a kulcs a másságod elfogadásában van.
Rengeteg stressztől szabadulsz meg, ha egy picit előre gondolkozol.
Biztos sokat olvastál már a munkahelyi morálról, de vajon mennyire ismered a morál tényleges fogalmát, annak előnyeit a teljesítményre nézve?
Az összehasonlítás bizonytalansághoz vezet, viszont arra néha jó lehetőség, hogy megvizsgáld az életedet, és eldöntsd, hogy tényleg úgy akarsz-e...
A meetingeket sosem árt optimalizálni: kevesebb PowerPoint, kevesebb ember, nulla zavaró tényező.
Virágoznak a virtuális csapatok.
Vigyázz ezzel a 11 karriergyilkos kifejezéssel, mert sokat ronthat a helyzeteden az irodában.