CSR Hungary díjat kapott az Unilever
November 30-án immár hatodik alkalommal adták át Budapesten a CSR Hungary Díjakat, amelyet idén a Fenntartható Nagyvállalat kategóriában az Unilever Magyarország Kft. nyert el. A vállalat pályázatában komplex, 2010-ben megfogalmazott 10 évre szóló Fenntarthatósági Tervét, és az azóta elért hazai eredményeket mutatta be.
Immár hatodik éve ismerik el CSR Hungary Díjjal a felelős és fenntartható működésben élenjáró vállalatokat és a példaértékű munkát végző szakembereket. A kilenc fős, rangos bíráló bizottság idén a Felelős Nagyvállalat kategóriában az Unilever Magyarország Kft. tevékenységét díjazta az elismeréssel.
Töltse le a Jobline alkalmazását telefonjára!
Az Unilever 2010-ben globális stratégiájának fókuszába a fenntarthatóságot helyezte, és Fenntarthatósági Tervében vállalta, hogy forgalma megkétszerezése mellett környezetterhelését a felére csökkenti, és mindeközben növeli pozitív társadalmi hozzájárulását.
Munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!
„Nagy öröm számunkra az elismerés, hiszen rengeteg munka van mögötte. Néhány 2012-ben elért eredményünkre és programunkra különösen büszkék vagyunk: 2012-ben a gyártásból származó tonnára vetített CO2-kibocsátás 7 százalékkal csökkent 2011-hez képest. Átszerveztük a logisztikai hálózatunkat, amelynek eredményeként a teherautóink Magyarországon 7,4 millió kilométerrel levesebb utat tesznek majd meg 2014-ben. Nagy hangsúlyt fektetünk az edukációs programokra, a Pirosban a Nőkért című kampányunkkal például a szív és érrendszeri megbetegedésekre, a Dove Valódi szépség kampányunkkal a nők önértékelési problémájára hívtuk fel a figyelmet. Ez csak néhány hazai példa az átfogó programunkból, amellyel kiérdemeltük a Fenntartható Vállalat címet” – mondta el Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.
Hozzászólások (0)