Hogyan mutathatják be magukat hatékonyan a munkaadók?

szerző: Jobline
2011 augusztus 23.

Tudta-e, hogy az álláskeresők szeretnék tudni, pontosan mit kínálnak nekik, ezért nem csak az állásajánlatokra kíváncsiak, hanem az amögött lévő vállalatra is? És azt, hogy a munkavállalók hisznek a személyes kapcsolatfelvétel hatékonyságában?

Egyre inkább virtualizálódó világunkban még mindig népszerűek az állásbörzék. Ezt támasztja alá az is, hogy hazánk egyetlen intézményektől független karriervásárán, a HVG Állásbörzén például az elmúlt három év alatt összesen 56 759 álláskereső fordult meg, majdnem annyian, mint Sopron teljes lakossága. A személyes találkozás varázsa persze nem csak az álláskeresőket vonzza, hanem a kiállítókat is – a börzén megjelenők 77 százaléka ugyanis visszatérő kiállító. Az állásbörzék vitathatatlan előnye, hogy az ott megjelenő vállalatok közel 10.000 látogatóval ismertethetik meg magukat, termékeiket, szolgáltatásaikat, és nem utolsó sorban karrierlehetőségeiket.

Új csarnok, új időpont, új lehetőségek

A sikeres bemutatkozás érdekében a következő, 2011 őszi börze rengeteg mindenben megújul. „A látogatói és kiállítói visszajelzések alapján megváltoztattuk a HVG Állásbörze szokásos időpontját és helyszínét is: a korábbi csütörtök és péntek helyett szerdán és csütörtökön, a tervezett október vége helyett október első hetében tartjuk a rendezvényt. Ezen kívül a Syma „B” csarnokánál jobban felszerelt „A” csarnokba várjuk a látogatókat, amely több program szervezésére nyújt lehetőséget” – fejti ki Toldi Gábor, a HVG HR Center igazgatója. Hangsúlyozza: „újítunk a rendezvény marketing kampányán is: a korábbinál nagyobb ráfordítással, több, kifejezetten a fiatalokat célzó marketing aktivitással egy minden eddiginél nagyobb látogatói kampányt bonyolítunk le, és a HVG hetilapba behúzott, minden HVG olvasóhoz eljutó Állásbörze melléklettel a korábbiaknál lényegesen nagyobb és hatékonyabb publicitást adunk a rendezvénynek.”

Megjelenési lehetőség - kicsiknek és nagyoknak – virtuálisan is

A rendezvény 2011 tavaszán a legnagyobb hazai karriervásárrá nőtte ki magát többek között kiállítószámát tekintve is, és a jelenlegi érdeklődések alapján úgy tűnik, ezt a rangot ősszel is meg tudja majd tartani. Az október 5-6-ai őszi börzére ugyanis már a standok 70 százaléka elkelt. A szervezők hozzátették: „a virtualizálódás trendjeire adott válaszul a hagyományos börzék világában újdonságnak számító online standokon lehetővé tettük, hogy a rendezvénynek ne legyenek többé fizikai korlátai. Így biztosan minden kiállítónak lehetőséget tudunk adni a bemutatkozásra, akár személyesen, akár virtuálisan. Az online standok ráadásul költségkímélőbbek, így jó toborzási megoldásként szolgálhatnak a kisebb költségvetésű kis-és középvállalkozások részére is.”

HVG Állásbörze – Kulcs a toborzáshoz!

További információ és jelentkezés kiállítóként: www.hvgallasborze.hu

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen