Fejvadászok és a közösségi oldalak

szerző: Jobline
2012 július 11.

A fejvadászok 92%-a használja munkaerő keresésre a közösségi oldalakat - írja a Social Times a Jobvite felmérésére hivatkozva.

A felmérés szerint, míg pár éve csak a HR-esek 45 százaléka alkalmazta a közösségi médiát is arra, hogy új embereket keressenek, hirdetéseket osszanak meg, böngésszenek a lehetséges jelöltek között, 2012-re már 92 százalékuk használja ezeket a hálózatokat.

A legnépszerűbb erre a célra a LinkedIn, ahol a munkakeresők profiljai között is nézelődhetnek. A fejvadászok 93 százaléka már talált sikeresen megfeleleő jelöltet itt pozícióra, de 19 százalékuk a Youtbe-on is gyűjtött be új munkaerőt. A közösségi média segítségével csökkent a keresésre fordítandó idő, a jelöltek száma viszont, és könnyebben elérhetőek a referenciáik is.

Infografika a Social Times oldalán.

Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen