Így távozzon elegánsan a munkahelyéről

szerző: Jobline
2012 augusztus 08.

Mivel nem tudni, később milyen hatással lehet ránk az, hogy sértődötten váltunk el korábbi munkaadónktól, célszerű diplomatikusan, békésen intézni a felmondást.

Először a közvetlen felettesét tájékoztassa arról, hogy fel akar mondani, és csak később tudassa szándékát a kollégáival. A főnökének a lehető legudvariasabban mondja el, hogy felmond.

Ne az utolsó pillanatban mondjon fel! Illik időt hagyni a munkáltatójának, hogy tudjon embert keresni a helyére. Körülbelül egy hónap az ideális idő.

Írjon felmondó levelet. Erre nagyon sok mintán talál az interneten. Kerülje a személyeskedést, elég csak pár sort írni.

Ne hagyjon rendetlenséget maga után. Pakoljon el az asztalán, és csak olyan dolgokat vigyen haza, amiket ön vitt be. Kicsinyes dolog elhozni például egy tűzőgépet az utolsó napon.

Ne írjon nagyképű, vagy csöpögős körlevelet búcsúzás gyanánt. Ha úgy dönt, e-mailben köszön el a munkatársaitól, írha meg nekik azokat az elérhetőségeit, amiken a későbbiek folyamán is utol tudják érni.

főnök  •  munkahely  •  felmondás  •  e-mail
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen