"?" - így továbbítja a leveleket dolgozóinak az Amazon-főnök

szerző: Jobline
2013 október 16.

Jeff Bezos, az Amazon vezérigazgatójának az e-mail címét nem nehéz kideríteni ([email protected]), így nagyon sok panasz közvetlenül hozzá érkezik be - írja a jobs.aol.com.

Ha az ügyfél nem elégedett, akkor Jeff Bezos, az Amazon vezére sem az. Mi sem bizonyítja ezt jobban a jobs.aol.com cikke szerint, hogy Jeff Bezos nagyon komolyan veszi a hozzá érkezett panaszokat, és igyekszik mindegyikre megoldást találni. Pontosabban nem ő oldja meg ezeket, viszont egyből továbbítja ezeket az e-maileket, elég sajátos, minimalista stílusban.

Nem ír különösebb magyaráézkodást, egyszerűen továbbítja a levelet az illetékes beosztottjához, és az e-mail elejére csupán egy kérdőjelet ír. A címzettnek ezután rá kell jönnie, mi a hiba, és meg kell oldania azt. Mielőtt pedig továbbítja a válaszát a főnöknek, több kollégával is konzultálni kell, ez a szabály.

A cikk szerint ezek a kérdőjeles e-mailek mintha ketyegő bombák lennének. Már tudják a dolgozók, hogyha ilyet kapnak, akkor azzal rögtön foglalkozni kell, és csak pár órájuk van arra, hogy megoldják a problémát, illetve alapos magyarázatot kell adni arra is, hogy az adott eset hogyan történhetett meg. A választ ráadásul előbb felül kell vizsgáltatni több vezetővel is, mielőtt azt megkapja Jeff Bezos. A főnök szerint ez a legjobb mód arra, hogy az ügyfél hangját a cégen belül is meghallják.

Munkát keres? Iratkozzon fel Álláspostánkra!

e-mail  •  levél  •  Amazon  •  ügyfélszolgálat  •  Jeff Bezos
Ajánlom e-mailben Megosztom linkedinen