Belehalhatott a túlórázásba egy kínai pr-es
Szívrohamot kapott egy 24 éves kínai pr-es, aki az Ogilvy China munkatársa volt. A haláleset körülményei tisztázatlanok, a Yangtze Evening News szerint Li egy hónapja minden nap túlórázott, ez vezetett a hirtelen szívrohamhoz - számolt be az Advertising Age nyomán a Kreatív.
Sajtóhírek szerint az irodájában kapott szívrohamot egy 24 éves pr-es, aki a kórházba szállítást követően meghalt - írja az Advertising Age nyomán a Kreatív. Az ügynökség úgy tájékoztatta a nyilvánosságot, hogy hirtelen betegség miatt veszítették el a fiatal alkalmazottat, de a Yangtze Evening News ismeretlen forrásra hivatkozva azt írta, hogy Li azért halt meg, mert egy hónapig minden nap túlórázott.
A szívroham oka egyelőre tisztázatlan, az Ogilvy China ügyvezetője viszont tagadta ezeket a vádakat, azt nyilatkozta, hogy Li egy ideje nem érezte jól magát, és egy hetes betegszabadság után tért vissza hétfőn a munkába. Li szervezete korábbi orvosi vizsgálatok során nem mutatott rendellenességet.
Az Ad Age szerint a sok túlóra nem éppen ismeretlen fogalom a fehérgalléros dolgozók számára Kínában, főleg a marketingesek körében, akiknek ügyfelei sokkal többet várnak el tőlük, mint a nyugati világban.